Modetøj med gratis retur

Er du også fan af at købe tøj på nettet men er træt af at det kan koste noget at sende det retur hvis tøjet ikke passer eller ikke sidder som det skal er der her en lille guide over hvor det kan lade sig gøre.

Hos Bustedwoman, boozt, Asos, H&M og lignende steder kan dette sagtens lade sig gøre. Det er gerne de store webshops der udbyder denne service og nok også derfor der er så mange der benytter sig af dem.

Der er ikke noget værre end når man skal betale for at få sendt de varer retur der ikke passede og er også det der afholder nogen fra at købe på nettet. Man vil jo gerne at man ligesom i de fysiske butikker kan gå hjem og prøve det tøj man har købt på og se om det passer sammen med resten af garderoben, for hvis det ikke gør at man så kan gå ned og aflevere det igen og få pengene retur. Du betaler jo heller ikke i en fysisk butik for at kunne aflevere det igen.

Jeg tror det at tage tøj retur til 0 kr. vil gøre godt for alle onlinebutikker og dermed øge deres omsætning da forbrugerne bliver meget mere fortrolige med at bestille tøj og diverse andre varer på nettet og da internethandel bliver mere og mere udbredt er det da kun en positiv udvikling at udbyde denne ekstra service.

Især inden for modetøj med de virkelig dyre mærker mener jeg at denne service bestemt skal være gratis da tøjet allerede koster en halv arm og at man som kunde derfor skal kunne forvente et højere serviceniveau, for med udbredelsen af onlinehandelen kommer også at folk vælger lige præcis de webshops der yder den bedste service på fx levering og i at tage et fejlkøb retur for 0 kr.

Fx hos Bustedwoman sætter de en ære i at yde lige præcis denne service for deres kunder hvilket vil få deres kundeklientel til at komme igen og igen. Hvilket igen beviser at jo mere du accepterer kunden og respekterer deres valg om at sende noget retur jo større troværdighed for du og din webshop i den anden ende.

I denne ny-moderne teknologiske verden er det vigtigt for alle at følge med online da det er vejen frem. Især for butikker at følge med i forhold til konkurrencedygtigheden da man som butik hele tiden må forbedre sig uanset om man er en fysisk eller en online butik. I fremtiden og nutiden er og bliver det servicen man gerne vil betale mere for at få. Så mit klare råd til webshopejerne er at hvis i endelig vil have penge for fragten retur så lig den oveni tøjprisen da kunden er villig til at acceptere en dyrere pris for den gode service.

Det var i det store hele en guide til hvor man kan få sendt vare retur til 0 kr. og der er jo ikke et direkte svar herpå da denne service bliver udbudt af små som store virksomheder men især store virksomheder udbyder ofte denne service for at tiltrække dig som forbruger og lad dem bare blive ved med det.

Kilder til artiklen:
Bustedwoman.com
Asos.com
Hm.com

Pin It

Related Posts